تبلیغات
ایستگاه صلواتی رزمندگان گردان انصار الرسول بهشت زهرای تهران گلزار شهدا میدان یادمان شهیدان لشکر27 محمدرسول الله قطعه 40 - مطالب شهریور 1395
 
ایستگاه صلواتی رزمندگان گردان انصار الرسول بهشت زهرای تهران گلزار شهدا میدان یادمان شهیدان لشکر27 محمدرسول الله قطعه 40
السلام علیک یا اباعبدالله الحسین علیه السلام
درباره وبلاگ


"بسم رب الشهداء والصدیقین"
گلزار شهدا مامن و ملجاء مادرانی غریب است که سالها با اشک دیده غبار از سنگ مزار فرزندانشان شسته اند و پناهگاه پدرانی است که همراه با سنگ مزار عزیزانشان، قامتشان نیز شکست... در این وبلاگ قصد داریم شرحی بر عملکرد رزمندگان گردان انصار الرسول از لشگر بیست و هفت محمد رسول الله "صلوات الله علیه" درایستگاه صلواتی واقع در گلزار شهدای تهران واقع در بهشت زهرا سلام الله علیها- قطعه 40 داشته باشیم.
این عاشقان جان سوخته و جامانده همچنان به عشق دوستان شهیدشان در فضایی صمیمی خدمات خوب و ارزنده ای به زائرین گلزار شهدا ارائه می دهند...

مدیر وبلاگ : گردان انصار الرسول


نوع مطلب :
برچسب ها :
لینک های مرتبط :
نظرات ()

نیمه راه حجه ‏الوداع، آغاز بیدارى چشم ‏هاى زمینیان بود. آسمان، در بلندى ‏ها، سکته ‏اى ملیح کرد تا شعر شعور على، در سینه عاشقانش سروده شود. آن روز، نگاه محمد صلى ‏الله ‏علیه ‏و‏ آله ، اشاره به جبروت کرد و آرامش على علیه ‏السلام اشاره به ملکوت.

با محمد صلى ‏الله ‏علیه ‏و ‏آله، هر چه بالا مى ‏روى، بالاتر مى ‏بینى و این لیاقت، تنها شایسته على علیه ‏السلام است که در تسخیر قلب ملایک، سابقه‏ اى دیرینه دارد. غدیر، آنجاست که شاخه‏ هاى على علیه‏ السلام و محمد صلى ‏الله ‏علیه ‏و ‏آله به اتصال پیوندى به نام فاطمه علیها السلام اوج مى ‏گیرد و دوازده میوه امامت از شجره طیبه‏ شان، به دامان عاشقان مى ‏افتد. آنجا، دستان توحیدى رسول خدا صلى ‏الله ‏علیه ‏و ‏آله حجاب ‏هاى ظلمانى را کنار مى ‏زند تا آنچه از ناگفته ‏هاى رسالت باقى مانده است، زمزمه کند.
مردم! بگویید به باد، به باران، به آفتاب و به آب که اینک على علیه‏ السلام ، جانشین من است و در عبور روز و شب، ماه و خورشید، این‏چنین جایگاه خود را عوض مى ‏کنند تا تاریکى، رهروانشان را نبلعد.

اینک محمد صلى‏ الله‏ علیه‏ و‏ آله، دست را به سمت آسمان بالا مى‏ برد تا على علیه ‏السلام را به همگان نشان دهد. این، حسن ختام زیباى رسالت محمد صلى ‏الله ‏علیه ‏و ‏آله است.

اینک، تنها وصى محمد صلى ‏الله ‏علیه ‏و ‏آله، بر سکّوى قلب ‏ها، نشان افتخار و امامت را به سینه نورانى خویش مى ‏آویزد تا عشق را دست به دست بچرخانند و به مقصد برسانند.

آن روز، آنچه در ذهن محمد صلى ‏الله ‏علیه ‏و ‏آله مى ‏گذشت، اتصال راه ‏هاى زمین به آسمان بود و این‏بار، مسافران را به جاده ‏اى رو به آسمان هدایت کرد.

مردم، جهاز شتران را روى هم گذاشتند و محمد صلى ‏الله ‏علیه ‏و ‏آله با دستان على علیه ‏السلام ، آسمان را براى همیشه به زمین پیوند داد و این‏ گونه آموخت که براى رسیدن به معبود، چگونه دست نیاز بر دامان على و آل او دراز کنیم.

 خجسته باد پیوند «نبوت» و «امامت» در نقطه اوجى به نام غدیر خم که غدیر، گره محکمى است براى رشته دیانت

غدیر خم، عید تکمیل رسالت مبارک باد

 



نوع مطلب :
برچسب ها :
لینک های مرتبط :
نظرات ()

سپس پیامبر دستور داد كه مردم با حضرت علی (ع) بیعت كنند. مردم دسته دسته به خیمه پیامبر(ص) كه حضرت علی (ع)  در آن بود وارد و با حضرت علی(ع) بیعت كردند و به ایشان تبریك می ‌گفتند. ابوبكر، عمر، طلحه و زبیر جزو اولین بیعت كنندگان بودند و عمر، خطاب به حضرت علی (ع) گفت: «بر تو گوارا باد ای پسر ابی طالب، تو مولای من و مولای هر مرد و زن با ایمان گشتی.» مراسم بیعت با حضرت علی (ع) سه روز به طول انجامید. حسان بن ثابت انصاری در آن روز دربارة این انتخاب و امامت و جانشینی حضرت علی (ع) ابیاتی را سرود.

حدیث غدیر توسط 110 تن از صحابه مثل ابوبكر، عمر، عثمان، عمار یاسر، ام سلمه، ابوهریره، سلمان، زبیر، زیدبن ارقم، ابوذر، عباس بن عبدالمطلب، جابر عبدالله انصاری و 83 تن از تابعین مثل سعید بن جبیر و عمربن عبدالعزیز نقل شده است. پس از تابعین نیز 360 تن از محدثان، حدیث غدیررا در آثار خویش نقل نموده اند كه سه تن از آنان صاحبان «صحاح سته» ( ششگانه ) هستند.

علمای شیعه همگی غدیر را حدیثی متواتر دانسته اند. مورخی مثل یعقوبی كه اولین كتاب تاریخ عمومی را در جهان اسلام نوشته نیز واقعه غدیر را ذكر كرده است. همچنین مورخانی مثل محمد بن جریر طبری، ابن اثیر، سیوطی، شهرستانی، ابونعیم اصفهانی این واقعه را بیان كرده اند و حتی برخی از آنان كتاب های مستقل در باب غدیر تألیف كرده‌اند مثل «الولایه فی طرق حدیث الغدیر»  اثر محمد بن جریر طبری.

عید غدیر خم بزرگترین عید در نزد ائمه (ع) و شیعیان آنان بوده است و در طول تاریخ همواره آن را گرامی داشته‌اند.

«در كتاب ثوب الاعمال شیخ صدوق باسندش به حسن بن راشد آمده كه گفته است: به امام صادق (ع) گفتم: آیا برای مؤمنان عید دیگری جز جمعه و فطر و قربان وجود دارد؟ فرمودند: آری. روزی و عیدی كه از همه بزرگتر است و آن روزی است كه امیر المؤمنین علی (ع) را بر پا داشتند و رسول خدا (ص) پیمان ولایت او را بر عهده زن و مرد مسلمان در محل غدیر خم نهاد، پرسیدم كدام روز هفته بوده است؟ فرمودند: روز در سال ها تغییر می كند، آن روز، روز هجدهم ذی الحجه است...»

 


منابع:

1- قرآن

2- دایره المعارف تشیع، جلد ششم، تهران: نشر شهید محبی، 1376

3- دشتی، محمد، جایگاه غدیر، قم: مؤسسه فرهنگی تحقیقاتی امیرالمؤمنین (ع)، 1380

4-  دوانی،علی، غدیر خم: حدیث ولایت، تهران: نشر مطهر، 1383

5- رضوانی، علی اصغر، غدیر شناسی و پاسخ به شبهات، قم: مسجد مقدس صاحب الزمان (جمكران) 1384



نوع مطلب :
برچسب ها :
لینک های مرتبط :
نظرات ()
«غدیر» در زبان عربی به معنی گودال و «خم» نام محلی نزدیك منطقة «جحفه» است. كه در آن روزگار چشمه ‌ای روان و درختانی كهنسال داشت. به دلیل موقعیت سوق الجیشی «غدیر خم» حاجیان شهرها و سرزمین‌ های مختلف عربستان پس از انجام مناسك حج و هنگام بازگشت به شهر و دیارشان در این منطقه از هم جدا می شدند. آنچه نام این محل را در تاریخ اسلام مهم و به یادماندنی كرده است به سال دهم هجری و تصمیم  پیامبر اسلام (ص) برای زیارت خانه خدا و به جا آوردن مراسم حج و اعلام ایشان مبنی بر اینكه امسال آخرین حج ایشان خواهد بود، برمی‌گردد. لذا مردم شهرها و مناطق مختلف عربستان به وسیله قاصدانی از این امر مطلع شدند.

در پی این فراخوان پیامبر اسلام(ص) با اجتماع عظیمی از مردم، مدینه را به قصد مكه ترك فرمودند. اجتماع باشكوهی از مسلمانان آن سال در مراسم حج شركت كردند؛ كه آن سال حجه الوداع پیامبر(ص) بود. پس از پایان مراسم حج پیامبر(ص) دستور دادند كه حجاج باید حركت كنند تا در غدیر خم حاضر باشند. همچنین پیامبر به 12 هزار نفر از حجاج یمن كه مسیرشان متفاوت بود دستور دادند همراه حجاج به غدیر خم بیایند. در مسیر بازگشت حجاج، جبرئیل بر پیامبر وارد و این آیه را نازل كرد: «هان! ای پیامبر! آنچه را كه از سوی پروردگارت به تو نازل شده است تبلیغ كن و اگر چنان نكنی پیام رسالت را انجام نداده ای و خداوند تو را از مردم حفظ می فرماید.» ( سوره مائده، آیه 67)

در پی ابلاغ این دستور پیامبر دستور توقف كاروان حجاج را در منطقه غدیر خم دادند و امر فرمودند كسانی كه جلوتر هستند بازگردند و كسانی كه عقب مانده اند به اجتماع حجاج در غدیر خم برسند. اجتماعی كه تعداد آن را بین نود تا صد و بیست هزار نفر ذكر كرده‌اند. پیامبر اسلام (ص) در آن روز گرم سوزان بر بالای منبری از جهاز شتران در حالی كه حضرت علی (ع) در كنار ایشان قرار داشت خطبه ای ایراد فرمودند. پیامبر(ص) در این خطبه با ستایش و حمد خدا شروع و حدیث ثقلین را بیان فرمودند سپس در حالی كه دست حضرت علی (ع) را بلند نمودند تا همه مردم ایشان را دركنار رسول خدا مشاهده نمایند، از مردم پرسیدند: «ای مردم آیا من از خود شما بر شما اولی و مقدم‌ نیستم؟» مردم پاسخ دادند: «بله ای رسول خدا.» حضرت در ادامه فرمودند: «خداوند ولی من است و من ولی مؤمنین هستم و من نسبت به آنان از خودشان اولی و مقدم می باشم.» آنگاه فرمودند: «پس هر كس كه من مولای او هستم علی مولای اوست.» سه بار این جمله را بیان كردند و فرمودند: «خداوندا، دوست بدار و سرپرستی كن، هر كسی كه علی را دوست و سرپرست خود بداند و دشمن بدار هر كسی كه او را دشمن دارد و یاری نما هر كسی كه او را یاری می نماید و به حال خود رها كن، هر كس كه او را وا می گذارد.» پس خطاب به حجاج فرمودند: «ای مردم حاضرین به غایبین این پیام را برسانند.» هنوز اجتماع متفرق نشده بود كه بار دیگر جبرئیل بر پیامبر وارد و این آیه را نازل كرد: «امروز دین شما را به كمال رساندم و نعمتم را بر شما تمام كردم و دین اسلام را بر شما پسندیدم.» (سوره مائده، آیه 3)



نوع مطلب :
برچسب ها :
لینک های مرتبط :
نظرات ()

السلام علیک یا اباعبدالله الحسین(ع)

مراسم پذیرایی از زائران شهدا توسط خادمان ایستگاه صلواتی گردان انصارالرسول(ص) در روز پنجشنبه مورخ 95/06/25



نوع مطلب :
برچسب ها :
لینک های مرتبط :
نظرات ()


نوع مطلب :
برچسب ها :
لینک های مرتبط :
نظرات ()

السلام علیک یا اباعبدالله الحسین(ع)

مراسم پذیرایی از زائران شهدا توسط خادمان ایستگاه صلواتی گردان انصارالرسول(ص) در روز پنجشنبه مورخ 95/06/18



نوع مطلب :
برچسب ها :
لینک های مرتبط :
نظرات ()

عید قربان، عید شرافت بنى آدم است و کرامت انسانى ‏اش؛ جشن رها شدن از قید پدرانى است که جان فرزند خویش را نذر قربان‏گاه ‏ها مى ‏کردند. عید قربان، عید سربلند بیرون آمدن از امتحان عبودیت است. عید قربان، نقطه عطف آزادى است در تاریخ اسارت‏ ها و بردگى ‏هایى که بر انسان تحمیل شده بود. عید قربان، سرآغاز حکومت توحید است و تولد ایمان و مرگ تردید. عید قربان، عید تسلیم است و تعظیم شعایر الهى. از «این حیوانات که قربانى مى ‏کنید، نه گوشت و خونشان، که تقواى شما به خدا مى ‏رسد.»

قربانى کردن، نماد شکرگزارى است و نماد خاکسارى و رهسپارى با دین حنیف ابراهیم علیه ‏السلام؛ قربانى کردن، نماد انفاق است؛ انفاق عزیزترین ‏ها و بهترین ‏ها؛ که «لَن تَنالُوا البِرَّ حتَّى تُنفِقُوا مِمَّا تُحِبُّون»؛ نشانه‏ اى است براى نشان دادن بندگى و «هم ‏صدا با حلق اسماعیل» نواى اطاعت سر دادن. قربانى کردن، نردبان تقرب است و ذره شدن تا اوج... تا ملکوت... چاقو زیر گلوى «حرص» نهادن است و ریختن خون «بخل»؛ دل از تیرگى ‏ها شستن است و تن سپردن به پاکى آب‏ هاى طهارت... آن روز، ابراهیم در کنار آبى‏ ترین تصور رسالت خویش، به نمایشى سرخ فراخوانده مى‏ شد. آنجا صحنه رقابت آسمان با زمین بود و او باید میان اسماعیل و پروردگارش، یکى را بر مى ‏گزید.

محبوب ابراهیم، تحفه ‏اى از او خواسته است؛ هدیه ‏اى به نازکى حلق مبارک اسماعیل و اراده ‏اى به استحکام تیزترین شمشیرها. اینجا نقطه رویارویى همه انسان با شیطان است؛ این عید قربان است؛ عیدى که در آن، توحید ابراهیم، در دو راهى انتخابى سخت مى ‏ایستد و ملائک، نفس ‏ها را براى تماشا حبس مى ‏کنند.

اسماعیل و ابراهیم به راه افتاده‏ اند. سجاده ‏اى به وسعت تمامى زمین، در قربانگاه پسر، رو به راه شده است. ابراهیم در برابر رسالت خویش، خم مى ‏شود و رکوع مى‏ کند تا تیزى شمشیر خویش را دو برابر کند و تحفه ‏اى را که براى اثبات صداقت خویش پیش‏کش آورده است، تقدیم کند؛ ولى شمشیر با حلق اسماعیل در نمى ‏آمیزد و سرانجام، سربلندى انسان در بلندترین قله تاریخ دلدادگى ‏اش اتفاق مى ‏افتد.

ابراهیم! امتحان تو، بلنداى سقف عشق را در معمارى بندگى نشان داد و خدا تو را استعاره کرد براى عبرت مدعیان ایمان.

 

عیدقربان، جشن رهیدگی از اسارت نفس و شکوفایی ایمان و یقین بر همه ابراهیمیان مبارک باد



نوع مطلب :
برچسب ها :
لینک های مرتبط :
نظرات ()
یکشنبه 21 شهریور 1395

الهی! عرفه ‏ام، باحسین علیه‏ السلام از عرفات کوچ کرد و رحل اقامت در کربلا گزید؛ پس تو را می خوانم به زبانی که امامم حسین علیه ‏السلام در روز عرفه و در ودایش با سرزمین عرفات خواند.

الهی تو را می ‏خوانم، با اشک ‏هایی که به ترنم آخرین نوای آسمانی مولایم حسین علیه ‏السلام در روز عرفه، بر صورت شرمسارم روان شده است.

الهی! تو را می ‏خوانم به پاکی و خلوص بندگی در صحرای عرفات، به تکاپوی حاجیان؛ آن‏ گاه که جان مشتاق را برای لقای تو روانه آسمان زلال عرفه می ‏کنند.

خدای من! دلم برای آشنایی و آشتی با تو، بی‏تاب ‏تر از همیشه است و تنها دارایی ‏ام در پیشگاه تو، دعایی است که به آن وعده اجابت داده‏ ای.

چگونه تو را دریابم و کدام باد موافق، این خس دورافتاده از آستانت را به کوی شناخت و دلدادگی به تو رهنمون می ‏سازد؟

الهی! تو نوری؛ آشکارتر از آنی که به مدد آثار خلقتت، شناخته شوی. تو نوری و روشن ‏تر از آنی که در پناه سایه درآیی.

خدای من! چه وقت از دیده‏ ام نهان شدی تا برای اثبات بودن تو، دست به دامن برهان و استدلال ببرم؟ تو آنقدر ظاهری که رسیدن به تو از راه مشاهده آثارت، راه دراز پیمودن و به بیراهه رفتن است. پس خدای من! چنان به عشق خود مرا بنواز و یاری ‏ام کن تا دیده ‏ام؛ به فراتر از نشانه ‏هایت دل مشغول دارد و از درک نور تو که آفاق را روشن کرده، بازنماند.

بارالها! چنان خود را به من بنما که بی ‏واسطه و با شهود قلب، شیفته جمال نورانی تو شوم.



نوع مطلب :
برچسب ها :
لینک های مرتبط :
نظرات ()


نوع مطلب :
برچسب ها :
لینک های مرتبط :
نظرات ()

السلام علیک یا اباعبدالله الحسین(ع)

مراسم پذیرایی از زائران شهدا توسط خادمان ایستگاه صلواتی گردان انصارالرسول(ص) در روز پنجشنبه مورخ 95/06/11



نوع مطلب :
برچسب ها :
لینک های مرتبط :
نظرات ()
یکشنبه 14 شهریور 1395

اینجانب شهادت دادستان کل انقلاب اسلامی، آیت الله قدوسی و نیز شهادت سرتیپ وحید دستجردی را به ملت ایران و به حوزه علمیه قم و قوای مسلح، تبریک و تسلیت عرض می‌کنم و از خدای متعال برای آنان رحمت و صبر و شکیباییی برای خانواده‌های محترمشان خواستارم.

«پیام حضرت امام خمینی(ره) به مناسبت شهادت آیت الله قدوسی و سرتیپ وحید دستجردی»

 شهید آیت الله قدوسی، دادستان کل انقلاب اسلامی توسط منافقین مجاهدین خلق (بعث) در دادستانی بر اثر انفجار بمب به شهادت رسید. همچنین سرتیپ وحید دستجردی که بعد از انقلاب به ریاست شهربانی کل کشور منصوب شده بود، در چنین روزی از سال 1360، دعوت حق را لبیک گفت و به شهادت رسید.




نوع مطلب :
برچسب ها :
لینک های مرتبط :
نظرات ()
عرق شرم و حیا بر پیشانی علی علیه‏ السلام نقش بسته است. این، بارِ اولی نیست که در محضر رسول خدا صلی ‏الله‏ علیه ‏و‏ آله زانو می ‏زند؛ امّا این بار حاجتی دارد که شرم حضور و حیای معصومانه‏ اش زبان سخن گفتنش را می ‏بندد. پشت چشم ‏های روشنش آرزویی نشسته است. پیامبر صلی ‏الله‏ علیه ‏و‏ آله راز چشم‏ های علی علیه ‏السلام را می‏خواند. پیامبر صلی ‏الله‏ علیه ‏و‏ آله می ‏داند این چشم‏ ها دریچه‏ ای رو به بهشت دارند.

«لَعَلَّکَ جِئْتَ لِخُطبِ فاطِمَةَ؛ شاید به خواستگاری فاطمه آمده ‏ای؟»

- آری؟

- ای علی پیش از تو نیز مردان دیگری به خواستگاری فاطمه آمده ‏اند؛ امّا هیچ کدام از آن‏ها شایستگی همسری فاطمه را نداشته‏ اند.

رسول خدا صلی ‏الله‏ علیه ‏و‏ آله نزد فاطمه علیهاالسلام می ‏رود. فاطمه علیهاالسلام ، علی علیه‏السلام را خوب می ‏شناسد. کمالات و فضایل علی علیه ‏السلام ، سابقه‏ اش در اسلام، و نزدیکی برادرانه ‏اش با پیامبر صلی ‏الله‏ علیه ‏و‏ آله بر کسی پوشیده نیست. فاطمه علیهاالسلام سر به زیر می ‏اندازد. رسول خدا صلی ‏الله‏ علیه ‏و ‏آله منتظر پاسخ زهرا علیهاالسلام است؛ اما پاسخ او جز سکوت نیست؛ سکوتی از سر رضایت.

پیامبر فریاد بر می ‏آورد: «اللّه اکبر! سُکُوْتَها اِقْرارُها» جبرئیل بر پیامبر خدا صلی ‏الله‏ علیه‏ و ‏آله نازل می ‏شود. او مأمور شده است فاطمه را به عقد علی علیه ‏السلام درآورد. فاطمه علیهاالسلام بهترین انتخاب خداست برای علی و علی شایسته ‏ترین مردی است که مِدال همسری زهرا علیهاالسلام را بر گردن می‏ آویزد.

«لَوْ لَم یُخْلَقْ عَلِیُّ ما کانَ لِفاطِمَةَ کُفوٌ؛ اگر علی علیه‏ السلام خلق نشده بود برای فاطمه همسری نبود.»
علی علیه‏ السلام و فاطمه علیهاالسلام با کوله‏ باری از کمال و فضل و افتخار، دل به پیوندی می ‏دهند که حاصل آن عصاره‏ های ناب ایمان و انسانیّت می‏شود. پایه ‏های خانه ‏ای را بنا می ‏کنند که مسیر آمد و رفت ملکوتیان می‏ شود. علی علیه‏ السلام و فاطمه علیهاالسلام رو به راهی دارند که به آسمان ختم می‏ شود.

خانه کوچک علی علیه ‏السلام و فاطمه علیهاالسلام کهکشانی می‏ شود که یازده خورشید تابناک از مدار نورانی آن سر بر می‏ آورند و عالمی را در نور عظمت خود غرق می‏ کنند. پیوند علی علیه‏ السلام و فاطمه علیهاالسلام عرش را مَسرور می ‏کند و پایه‏ های دین خدا را استوار.

 سالروز پیوند گل باغ نبوی با امیرالمؤمنین مولا علی، تبریک و تهنیت باد



نوع مطلب :
برچسب ها :
لینک های مرتبط :
نظرات ()

مایه اندوه

از دست دادن فرصت‌ها، اندوهی گلوگیر است.

دعای مکارم اخلاق

الهی! ... و عزیزم دار و به خودپسندی دچارم مکن. مرا به بندگی خود گیر و عبادتم را به عجب و غرور تباه مکن.



نوع مطلب :
برچسب ها :
لینک های مرتبط :
نظرات ()
چهارشنبه 10 شهریور 1395

ساعت 22 شامگاه دهم شهریور 1365 رزمندگان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، با رمز مقدس و مبارک «یا اباعبدالله الحسین(ع)» عملیات «کربلای 2» را در منطقه عمومی حاج عمران، به جهت آزادسازی ارتفاعات سرکوب منطقه از دست متجاوزین بعثی آغاز می‌کنند. از ویژگی‌های این عملیات استفاده از یک گردان از اسرای عراقی تحت عنوان شهید صدر از زیرمجموعه‌های تیپ 9 بدر که متشکل از مجاهدین معارض عراقی می‌باشد. همچنین شهادت محمود کاوه، فرمانده لشکر ویژه شهدا از دیگر ویژگی‌های این عملیات است. رزمندگان اسلام در این عملیات از دو جناح به ارتفاع حاج عمران یورش می‌برند. محمود کاوه، پیشاپیش رزمندگان گردان امام حسین(ع) از لشکر ویژه شهدا، خود در میدان نبرد، حاضر است. حین درگیری، گلوله خمپاره درست کنار محمود کاوه به زمین خورده و منفجر می‌شود. اصابت ترکش‌های این خمپاره به سراسر بدن محمود کاوه، باعث شهادت او می‌شود.

عملیات‌های نیمه گسترده سپاه پاسداران؛ عملیات کربلای 2»



نوع مطلب :
برچسب ها :
لینک های مرتبط :
نظرات ()

فرصت شناسی

از نشانه‌های حماقت، شتاب کردن در کار پیش از فراهم آمدن امکان آن و درنگ کردن در انجام آن پس از فرا رسیدن فرصت است.

دعای مکارم اخلاق

الهی! ... و مرا بی‌نیاز فرمای و در روزی بر من بگشای و به نگریستن به حسرت در مال و جاه کسان گرفتار مساز.



نوع مطلب :
برچسب ها :
لینک های مرتبط :
نظرات ()

السلام علیک یا اباعبدالله الحسین(ع)

مراسم پذیرایی از زائران شهدا توسط خادمان ایستگاه صلواتی گردان انصارالرسول(ص) در روز پنجشنبه مورخ 95/05/28



نوع مطلب :
برچسب ها :
لینک های مرتبط :
نظرات ()





آمار وبلاگ
  • کل بازدید :
  • بازدید امروز :
  • بازدید دیروز :
  • بازدید این ماه :
  • بازدید ماه قبل :
  • تعداد نویسندگان :
  • تعداد کل پست ها :
  • آخرین بازدید :
  • آخرین بروز رسانی :
امکانات جانبی